دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا به مصاف این تیم با سویا در سوپرجام اسپانیا نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا به‌دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود قهرمان فصل گذشته لالیگا و جام حذفی اسپانیا را در مصاف با سویا، نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی اسپانیا همراهی کند و حتی احتمال دارد که هفته نخست فصل جدید لالیگا را هم از دست بدهد.

تراشتگن در جریان تمرینات امروز (پنجشنبه) آبی‌و‌آناری‌ها از ناحیه زانو پای چپ خود دچار کشیدگی رباط شد و به‌همین دلیل مجبور به ترک تمرینات شد. معاینات صورت گرفته روی پای این دروازه‌بان آلمانی نشان می‌دهد که او در بازی رفت سوپرجام اسپانیا برابر سویا که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان برگزار می‌شود، غایب خواهد بود.

آینده تراشتگن در تیم فوتبال بارسلونا چند وقتی است در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است به خصوص که او اخیراً از اینکه تنها در بازی‌های جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا توانسته در ترکیب بارسلونا به میدان برود و در لالیگا اغلب اوقات نیمکت‌نشین بوده، ابراز نارضایتی کرده است. حتی این موضوع سبب شده که شایعاتی درباره تمایل وی برای پیوستن به منچسترسیتی شکل بگیرد که البته با واکنش قاطع مسئولان باشگاه بارسلونا همراه بوده است.

تراشتگن روز گذشته در نیمه دوم بازی بارسلونا برابر سامپدوریا به میدان رفت و جای جوردی ماسیپ را گرفت و به کاتالان‌ها برای کسب جام خوان گامپر کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.