سرپرست جدید باشگاه استقلال برای تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل پیکان در ورزشگاه شهرقدس حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

حاشیه‌های قبل از این بازی را در زیر می‌خوانیم:

* محمد محمدی دروازه‌بان پیشین سرخابی‌ها در ورزشگاه شهدای شهرقدس حاضر شد و پس از حضور در رختکن پیکان و خوش و بش با آرش برهانی به تماشای بازی نشست.

* پندار توفیقی، عضو هیات مدیره باشگاه و سیدرضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال از نزدیک شاهد بازی آبی‌پوشان بودند. با اینکه برهانی در ترکیب ۱۱ نفره نبود، اما به‌شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* امیرحسین صادقی مدافع پیشین استقلال و حال حاضر پیکان قبل از شروع دیدار به هنگام گرم کردن دو تیم، به سمت بازیکنان استقلال نرفت.

* علی حمودی بازیکن پیشین استقلال نیز بارها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* به علت گرمای شدید تعدادی از هواداران تا دقایقی قبل از شروع بازی از آمدن به ورزشگاه خودداری می کردند تا از گرمای هوا در امان باشند.

* مسئولین ورزشگاه شهدای شهرقدس به حضور تعدادی از دوستان سرمربی آبی‌پوشان که در محوطه رختکن مرتب تردد می‌کردند، معترض بوده و از عوامل انتظامی خواستند آنها را بیرون کنند.

* خسرو حیدری قبل از ورود به زمین برای گرم کردن لحظاتی بازیکنان را جمع کرد و آنها خواست آنچه که در توان دارند برای پیروزی در این دیدار به کار ببندند تا ۳ امتیاز این دیدار را کسب و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

* مربی بدنساز و پزشک تیم پیکان که فصل گذشته در استقلال حضور داشتند، با دیدن بازیکنان استقلال آنها را در آغوش گرفته و لحظاتی با یکدیگر خوش و بش کردند.

* به هنگام ورود علی چینی دستیار منصوریان به زمین، هواداران او را با سرمربی آبی‌پوشان اشتباه گرفته و منصوریان را تشویق کردند.

* سیدمهدی رحمتی در رختکن و قبل از شروع دیدار از بازیکنان خواست یک بازی خوب، تماشاگرپسند و همراه با پیروزی را مقابل پیکان ارائه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.