تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه المپیکی خود به مصاف کوبا رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷ برابر کوبا قرار گرفت.

ترکیب ایران:

ترکیب کوبا:

شاگردان لوزانو از دو بازی گذشته خود دو شکست با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ به ترتیب برابر آرژانتین و لهستان در کارنامه دارند. این در حالی است که کوبایی‌ها هم از دو بازی گذشته خود دو شکست برابر روسیه و مصر کسب کرده‌اند. کوبابی‌ها هفتمین حضور خود در المپیک را تجربه می کنند و مدال برنز المپیک مونترآل (۱۹۷۶) را نیز بر گردن آویخته‌اند.

کوبا که در پی جوانگرایی سال های اخیر خود از المپیک سیدنی تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک نشده بود، سرانجام پس از ۱۶ سال غیبت موفق شد در دیدارهای انتخابی منطقه خود کانادا را مغلوب ساخته و مسافر ریو شود. اما طی ماه های اخیر و در جریان لیگ جهانی با اتفاقی روبرو شد که بحرانی تازه را برایش آفرید. شش ملی پوش کوبا پس از بازی این تیم در فنلاند به دلیل آنچه آزار یک خدمتکار زن هتل عنوان شد، توسط پلیس فنلاند بازداشت و روانه زندان شدند. در پی این رخداد، ترکیب کوبا برای حضور در المپیک نیز با تغییر جدی مواجه شد. همچنان که سرمربی این تیم نیز تغییر کرد. حالا “نیکولاس ویوِس” هدایت کوبا را بر عهده دارد. او تا پایان المپیک سیدنی ملی پوش کوبا بود که سپس به مربیگری در رده های پایه رو آورد.

ست اول:

کوبابی‌ها در بازی چهارم خود باید به مصاف آرژانتین بروند و شاگردان لوزانو هم روز شنبه از ساعت ۱۷ باید مقابل مصر به میدان بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.