کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره اسبق بارسلونا گفت:پپ گواردیولا کل فوتبال جهان را تغییر داد و حالا می‌تواند روی بازی انگلیسی‌ها تاثیرگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی معتقد است پپ گواردیولا از معدود چهره‌های است که می‌تواند روی فوتبال انگلیس تاثیرگذارد.

بازیکن پیشین کاتالان‌ها که به مهندس فوتبال معروف است، در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای، از مربی اسبق خود و مسئول فنی جدید تیم منچسترسیتی به نیکی یادکرد.

وی اظهارداشت: پپ نه فقط بارسا که فوتبال جهان را تغییرداد. فکر می‌کنم او یکی از معدود‌ چهره‌های باشد که می‌تواند بر فوتبال انگلیس اثربگذارد.

در تیم بارسا، گواردیولا که ۳ فصل گذشته مربی بایرن مونیخ آلمان بود، به ۳ مقام قهرمانی لالیگا و ۲ مقام نخست لیگ قهرمانان رسید. یکی از ۲ بازیکن کلیدی او در میانه میدان آبی و اناری‌پوشان، ژاوی بود که در کنار اینیستا همکاری درخشانی داشت.

او افزود:نخستین چیزی که در مورد آن می‌توانم به یادبیاورم، همین نکته بود که اگر بازیکنی سخت کار نکند، او نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید.

ژاوی همچنین ادامه داد: این تنها چیزی است که من از شما طلب می‌کنم. این نکته که برای تیم‌تان سخت کار کنید.در زمان او ما شگفتی‌ آفریدیم، پرسینگ پرفشار را اجراکردیم تا در فوتبال انقلابی اساسی ایجاد شود. یعنی یک سبک پیشرفته به فوتبال اضافه شد.بعد دیدیم که در مدت تنها چند سال دیگر هیچ تیمی رو به ارسال‌های بلند نیاورد.حتی رئال مادرید هم سبک خاص خودش را تغییرداد.پپ در نخستین سال حضورش این ساختار را به مرحله اجرا رساند و ما هم تاریخ‌ساز شدیم.نه فقط به خاطر برد بلکه حتی از نظر سبک بازی‌مان درخشیدیم.

ژاوی اکنون در قطر و تیم السد سرگرم فعالیت است و از دور اوضاع و احوال تیم جدید پپ یعنی منچسترسیتی را زیر نظر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.