کاپیتان تیم فوتبال روستوف قبل از اولین دیدارشان در این فصل سوپر لیگ روسیه اظهار داشت: باید در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف امشب اولین بازی خود در  این فصل سوپر لیگ روسیه مقابل تیم اورنبورگ انجام می‌دهد. روستوف در این فصل نیز آزمون و عزت اللهی را در ترکیب خود دارد.

سایت باشگاه روستوف مصاحبه‌ای را با آلکساندر گاتسکان کاپیتان تیم انجام داده است که به شرح زیر است:* پس از تساوی مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان چه احساسی دارید؟

همه چیز بر وفق مراد است. ما از نتیجه تساوی راضی هستیم. در این مدت استراحت کردیم و برای دیدار مقابل اورنبورگ کاملا آماده هستیم.* نظرت درباره اینکه بازی مقابل اورنبورگ به ورزشگاه خانگی روستوف منتقل شد چیست؟

این فکر خیلی خوبی بود. اکنون ما نیازی نیست قبل از بازی برگشت با اندرلخت در لیگ قهرمانان اروپا سفر هوایی داشته باشیم.

* آیا شناختی از اورنبورگ دارید؟

این تیم در فصل گذشته موفق شد قهرمان دسته یک روسیه شود و خود را به سوپر لیگ برساند. ما باید برابر این تیم با قدرت ظاهر شویم و با دقت بیشتر بازی کنیم.

* توقف شما برابر اندرلخت در لیگ قهرمانان به بازی امشب مقابل اورنبورگ تاثیر خواهد گذاشت؟

امیدوارم هر چه پیش از این اتفاق افتاده را فراموش کنیم. قربان بردیف سرمربی تیم از ما خواسته است که این دیدار را با جدیت بازی کنیم و بازی مقابل اندرلخت را فراموش کنیم. آنچه که برای ما اهمیت دارد اینکه باید در تمام مسابقه‌ها با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.دیدار روستوف مقابل اورنبورگ امشب ساعت ۲۳ به وقت تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.