کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که تیمش با حمایت هواداران و گرمای شهر آبادان می‌تواند تراکتورسازی را شکست بدهد.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوب و پُرمهره‌ای است و با توجه به اینکه در هفته اول به برد نرسید، برای شکست دادن تیم ما به آبادان آمده است. البته ما هم صنعت نفت هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم. ما اینجا از حمایت هواداران بهره می‌بریم و می‌خواهیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: قطعاً تراکتورسازی از لحاظ بازیکن وضعیت بهتری نسبت به ما دارد، ولی صنعت نفت هم تیم یکدستی است که بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارد. برگ برنده ما در این بازی هواداران هستند که هیچ وقت تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند. در ضمن تراکتورسازی قطعاً در گرمای وحشتناک آبادان اذیت خواهد شد و ما با استفاده از این شرایط می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

نوروزی در خصوص وضعیت خودش گفت: من یک هفته قبل از شروع لیگ به تیم اضافه شدم و هنوز نیاز به زمان دارم تا به بهترین وضعیت برسم اما شرایط بدی ندارم. امیدوارم مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داده و در این بازی گل بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.