کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که تیمش در بازی مقابل استقلال حریف را تحت تأثیر قرار داد.

اکبر صادقی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی یک بر یک نفت مقابل استقلال گفت: در شروع لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم و پتانسیل تیم خودمان را نشان دادیم. نفت خیلی دیر تمرینات بدنسازی را شروع کرد و از طرفی برای هماهنگی تاکتیکی زمان کمی در اختیار داشتیم. با وجود چنین مشکلاتی مقابل استقلال قرار گرفتیم، ولی نشان دادیم که تیم شایسته‌ای هستیم. من معتقدم استقلال در این مسابقه تحت تأثیر نفت قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم ما مستحق برد بود، ولی فقط یک امتیاز گرفتیم. دو بار توپ را به تیر دروازه استقلال زدیم و چند فرصت مهم را از دست دادیم. از طرفی دو پنالتی برای نفت گرفته نشد. بازیکنان استقلال روی من و محمد قاضی خطای پنالتی کردند، اما داور اشتباه کرد و پنالتی نگرفت.

صادقی اظهار داشت: امسال تیم خوبی داریم و مطمئن باشید در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.