اصفهان – سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بدون شک اگر هادی عقیلی حاضر باشد با سپاهان سفید امضا کند، او را جذب تیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه سه‌شنبه پس از شکست تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: به هر حال تیم ما در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر متحمل شکست شد و این موضوع بسیار برایمان بد بود. ما با این شکست، شرمنده هواداران خود شدیم و امیدوار هستیم که در بازی بعدی آن را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان، فرصت‌های زیادی خلق نکرد، تصریح کرد: متأسفانه ما در ضربات ایستگاهی تمرکز خوبی نداشتیم و در روزی که هواداران تشویق‌های بسیاری صورت دادند، شرمنده آنها شدیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه انتظارات بسیار بالا است و انگیزه تیم نیز بالا می‌رود، ادامه داد: به نظرم با کسب یک پیروزی، فشار از روی سپاهان برداشته می‌شود و ما می‌توانیم به کیفیت مد نظر خود دست پیدا کنیم، هرچند که امروز هم توپ و میدان در اختیار تیم سپاهان بود.

وی با اشاره به داوری این مسابقه و اعتراضاتی که نسبت به این موضوع داشت، گفت: من نسبت به داوری اعتراض ندارم اما به نظرم با توجه به صورت گرفتن ۶ تعویض در نیمه دوم، او می‌توانست وقت‌های اضافه بیشتری را لحاظ کند.

ویسی با بیان اینکه محرم نویدکیا هنوز از نظر کیفیت بدنی نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد، تصریح کرد: امیدوارم که شرایط محرم نیز بسیار بهتر شود. دنیل نوروزی نیز به زودی مشکل سربازی‌اش را برطرف می‌کند و در صورتی که طی سه روز آینده این مشکل را برطرف نکند، حاج‌صفی را جذب می‌کنیم زیرا فکر نمی‌کنم که تا هفته آینده این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای جذب بازیکن باید تا مشخص شدن تکلیف بازیکنان صبر کرد، گفت: بدون شک اگر هادی با سپاهان سفید امضا کند، این مسئله را قبول می‌کنیم زیرا علی احمدی نیز اعلام کرد که با هر رقمی به سپاهان می‌آید اما بعد از اعلام رقم، از این کار سر باز زد. قطعاً اگر هادی عقیلی سفید امضا کند، او را جذب می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.