رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، گفت: باشگاه استقلال خیلی تلاش کرد تا بتواند اجازه ورود تماشاگرانش به ورزشگاه برای بازی با نفت تهران را بگیرد که طبق قانون این اجازه این کار داده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران با انتقاد از صحبت های برخی غیرفوتبالی‌ها در خصوص محرومیت تماشاگران استقلال، گفت: متاسفم که برخی ها ندانسته حرف‌هایی را می زنند که در مورد آن هیچ فکری نمی کنند.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال خیلی تلاش کرد تا بتواند اجازه ورود تماشاگرانش به ورزشگاه را بگیرد که طبق قانون این اجازه داده نشد.

بهروان در پاسخ به این پرسش که آیا نمی شد مراسم تقدیر از جواد نکونام را روزی برگزار کرد که تماشاگران حضور داشته باشند؟ گفت: این درخواست باشگاه نفت و خود نکونام بود و آنها صلاح دیدند که امروز این کار را انجام دهند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال بهتر از سال گذشته بازیها برگزار خواهد شد، گفت: مطمئنا ما هر سال تلاش می کنیم که بتوانیم بازیها را نسبت به فصل گذشته بهتر و در زمان معین برگزار کنیم اما با توجه به حضور تیم ملی در دو تورنمنت حساس می باید نگاه ویژه ای به تیم ملی داشته باشیم تا بتوانند با اردوهایی که برگزار می کنند در تورنمنت های پیش رو موفق باشند.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: همه عوامل سازمان لیگ تلاش می کنند تا بتوانند مسابقات را هر چه باشکوهتر و به صورت منظم برگزار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.