اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: عبدالله ویسی فصل گذشته بر خلاف انتظارات قهرمان شد و امیدوارم تیم‌های شهرستانی همواره در دوران اوج خود باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: تیم ما پس از چند بازی تدارکاتی و تمرینات مختلف، به دنبال آغاز مسابقات لیگ برتر است و تلاش می‌کنیم که در بازی نخست مقابل سپاهان نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به تغییرات تیم‌های مختلف، شرایط نسبت به سال گذشته متفاوت شده اما تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کنیم و پیروزی این بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تصریح کرد: تیم ما در فصل نقل و انتقالات به حدود ۸۰ درصد از خواسته‌های خود دست پیدا کرد و با امضای میثاق‌نامه به دنبال درخشش در لیگ برتر است.

وی پیرامون تغییرات سپاهان در بخش کادر فنی و بازیکنان افزود: ویسی در سال گذشته بر خلاف انتظارات قهرمانی را به دست آورد و ما در حال حاضر شرایط خوبی در سپاهان دارد که امیدوار هستم تیم‌های شهرستانی مثل سپاهان و ذوب‌آهن و تراکتورسازی همواره در دوران اوج باشند.

مهاجری تاکید کرد: در راه متوجه شدم که داور این مسابقه عوض شده و اگرچه هر دو داور از داوران خوب هستند اما به نظرم تغییر داور در آستانه مسابقه، تمرکز آنها را از بین می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.