مربی تیم پایه دیناموزاگرب کرواسی گفت:‌ علی کریمی این شانس را دارد تا با استفاده از آموزه‌های کرانچار بتواند به تیم‌های بزرگ اروپایی برود.

ریکوواچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در کشورمان گفت:‌ بعد از قراردادی که موسسه مهرپویان با باشگاه دیناموزاگرب انجام داد من به همراه دو تن از همکارانم که از مربیان تراز اول فوتبال پایه در کرواسی هستیم به تهران‌ آمدیم تا زمینه را برای تعامل بیشتر درباره آموزش رده‌های پایه و به خصوص نونهالان فراهم کنیم. ما به صورت جدی علاقمند هستیم تکنولوژی آموزش در رده‌های پایه از کرواسی به ایران منتقل شود.

وی در مورد حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس و عملکرد او در باشگاه ایرانی هم اظهار داشت: برانکو یکی از بهترین مربیان کرواسی است که سابقه درخشانی در فوتبال کشورمان دارد. او دو دوره سرمربی دیناموزاگرب بود و ما می‌دانیم که در فوتبال ایران او چقدر محبوب است.

ریکوواچ در مورد حضور علی کریمی در تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی هم گفت: کریمی در فوتبال ایران بازیکن خوبی بود و این شانس را پیدا کرد تا در دیناموزاگرب بازی کند. او می‌تواند از آموزه‌های فوتبالی در باشگاه‌های اروپایی استفاده لازم را ببرد و با استفاده از برنامه‌های زلاتکو کرانچار قطعا این شانس را خواهد داشت که به تیم‌های بزرگ اروپایی برود.

این مربی تیم‌های پایه دیناموزاگرب در مورد حضور سرتن چوک دیگر مربی کروات پرسپولیس که به تازگی به کشورمان آمده، افزود: چوک یکی از بهترین تمرین‌دهنده‌های تیم فوتبال کرواسی است که می‌توانم بگویم جزو تاپ‌ترین و بهترین تمرین دهنده‌های فوتبال ما به حساب می‌آید. او تجربه و سابقه درخشانی در لوکوموتیو دارد و ما می‌دانیم که با دعوت برانکو حاضر شده به ایران بیاید.

وی در پایان گفت: باید از حضور در ایران ابراز خوشحالی کنم و می گویم که به همراه همکارانم از حضور در کشور شما راضی و خوشحال هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.