هافبک تیم فوتبال پیکان معتقد است که تیمش در هفته اول شانزدهمین دوره لیگ برتر باید با یکی از بهترین تیم‌های ایران روبه‌رو شود.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی پیکان برای فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: ما وضعیت خوبی داریم و دو اردوی خوب را در کرج و مشهد پشت‌سر گذاشتیم که البته سفر به مشهد از لحاظ ذهنی و معنوی برای بازیکنان پیکان بسیار مهم بود. ما از امام رضا (ع) کمک خواستیم تا عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشیم.

وی از آمادگی تیمش برای تقابل با گسترش فولاد در هفته اول لیگ برتر یاد کرد و گفت: هفته اول با یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران روبه‌رو می‌شویم. گسترش فولاد از لحاظ کادر فنی و بازیکنان، شرایط بسیار خوبی دارد. ما مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم، ولی در زمین حریف دنبال امتیاز گرفتن هستیم. باشگاه پیکان از لحاظ امکانات جزو باشگاه‌های موفق لیگ است و امیدوارم امسال جواب زحمات باشگاه را بدهیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان با اشاره به قرعه این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر خاطر نشان کرد: برای ما فرقی ندارد با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم و تمرکزمان روی این چیزها نیست. از طرفی چون هوادار نداریم برای‌مان بازی‌های بیرون از خانه یا بازی‌های خانگی فرقی ندارند. تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.