سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه با بیان اینکه هرگز فکر نمی کردیم چنین اتفاقی در یک دیدار تدارکاتی بیفتد گفت: روز سختی را گذراندیم و خوشحالم که اتفاق ناگواری برای بازیکنان ما نیفتاد.

مهران نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تاسف از اتفاقاتی که در دیدار تدارکاتی خونه به خونه آمل و پرسپولیس تهران به وقوع پیوست گفت: هیچ حرفی برای گفتن ندارم و نمی دانم با شما باید چه صحبتی انجام دهم.

وی تاکید کرد: متاسفانه بدترین الفاظ از سوی هواداران پرسپولیس به کار برده شد و حتی مهرداد میناوند که سال ها برای پرسپولیس بازی کرده بود هر چقدر از هواداران خواهش می کرد که فحاشی را به پایان برسانند آنها حتی به صحبت های پیشکسوت مورد علاقه شان توجهی نداشتند و هر چه به دهان شان می آمد نثار بازیکنان ما می کردند.

سرپرست خونه به خونه در ادامه خاطرنشان کرد: کار به جایی رسید که هواداران پرسپولیس، بطری شیشه ای به سمت دروازه بان ما پرتاب کردند و در آن لحظه ما استرس زیادی داشتیم زیرا اگر یکی از این بطری ها به فروزان برخورد می کرد نمی دانستیم چه اتفاقی برای او می افتد و ما چه جوابی باید به خانواده او می دادیم.

نجفی در ادامه تاکید کرد: فوتبال الان حرفه ای شده و هواداران هم باید حرفه ای فکر کنند، فروزان سال گذشته برای تیمش عملکرد مناسبی مقابل پرسپولیس داشته و این نباید باعث شود تا هواداران پرسپولیس فکر کنند که او قهرمانی را از پرسپولیس گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شده است طاهری هیچ عکس العملی در قبال توهین های هواداران پرسپولیس به بازیکنان خونه به خونه انجام نداده، گفت: فحاشی آنقدر شدت گرفت که من فکر می کنم کاری از دست سرپرست باشگاه پرسپولیس هم برنمی آمد زیرا وقتی آنها به حرف پیشکسوت قدیمی شان گوش ندهند که سال ها برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده بعید می دانم به حرف کسی گوش می دهند که تنها مدت کوتاهی است که در پرسپولیس حضور دارد.

سرپرست خونه به خونه در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم فرهنگ احترام به بازیکنان در فوتبال ما برای هواداران هم جا بیفتد. به عنوان مثال باید بگویم یورگن کلوپ از دورتموند رفت اما هواداران دورتموند همچنان با دیدن او، وی را تشویق و مورد احترام قرار می دهند.

مهران نجفی تاکید کرد: روز خیلی سختی را سپری کردیم و من فقط خدا را شکر کردم که اتفاق ناگواری برای تمامی بازیکنان خونه به خونه و خصوصا محسن فروزان نیفتاد زیرا آن وقت باید پاسخگوی خانواده شان می بودیم.

سرپرست باشگاه خونه به خونه در خصوص وضعیت تیم خود نیز گفت:چند بازی دوستانه برگزار کردیم و فکر می کنم کادر فنی از این بازی ها بهترین استفاده را برد و توانست هم به ترکیب ایده آل خود دست پیدا کند و هم نقاط ضعف خود را از بین ببرد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته می توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم که برخی اتفاقات ما را از رسیدن به لیگ برتر محروم کرد اما امسال با نفرات خوبی که جذب کرده ایم تنها به دنبال این هستیم تا سال آینده در لیگ برتر حضور پرقدرت داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.