الکساندر گربنشچیکوف، رئیس باشگاه روستوف روسیه اعلام کرد وضعیت قربان بردیف برای ادامه فعالیت در این تیم مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های روسیه طی دو روز اخیر خبر از جدایی احتمالی قربان بردیف، سرمربی آزمون و عزت‌اللهی از تیم روستوف به‌دلیل ادامه بحران مالی دادند. در این میان پیشنهاد رسمی فدراسیون فوتبال روسیه برای سپردن سکان هدایت تیم ملی به بردیف و همچنین تلاش باشگاه لوکوموتیو مسکو برای جذب این مربی ترکمنستانی وضعیت نیمکت مربیگری روستوفی‌ها را نامشخص کرده است.

در این میان الکساندر گربنشچیکوف، رئیس جدید باشگاه روستوف روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این شهر تأکید کرد که وضعیت قربان بردیف در دست بررسی است.

وی در ادامه اظهار داشت: آینده کاری قربان بردیف در تیم روستوف که قرارداد خود را هم تمدید نکرده است، هنوز مشخص نیست. صحبت بیشتری هم با توجه به عدم رخ دادن اتفاقی جدید ندارم.

در حالی رئیس باشگاه روستوف از عدم تمدید قرارداد قربان بردیف خبر داده است که سایت رسمی این باشگاه ماه گذشته عقد قرارداد دو ساله با این سرمربی ترکمنستانی را رسانه‌ای کرده بود.

همچنین بنا بر اعلام رسانه‌های ورزشی روسیه نام سرمربی تیم عزت‌اللهی هنوز در فهرست بازی این تیم با اندرلشت بلژیک در مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا قرار ندارد. ادامه بحران مالی باشگاه روستوف و همچنین اختلاف شدید با ایوان ساویدیس، تاجر معروف روسی و حامی مالی اصلی این تیم باعث شده تا قربان بردیف برای ادامه همکاری با تیمش مردد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.