قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: مدیران فوتبال قبل از تصمیم‌یگری خیار و آلو کمتر بخورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید رمضانی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول گفت: از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک در سالن کوچک و گرم روابط عمومی سازمان لیگ گلایه‌مندم. باید برای لیگ دسته اول احترام قائل شد، در این سالن گرم باید ابتدا کُتم را درمی‌آوردم و سپس پیراهنم را درمی‌آوردم و در آخر هم زیرپیراهنم را از تنم خارج می‌کردم. هنوز به لیگ دسته اول توجه لازم نمی‌شود..

وی ادامه داد: فصل گذشته یک نیمچه جشن قهرمانی برای لیگ دسته اول گرفته شد، اما باید برای لیگ دسته اول احترام و اهمیت قائل شد تا دیگر داوران محروم را به لیگ یک تبعید نکنند.

وی در مورد سهمیه صعود تیم‌ها به لیگ برتر گفت: من به صعود دو تیم به لیگ برتر مخالفم، این تعداد سهمیه برای لیگ دسته اول کم است. اگر در گذشته با بیل به استان‌ها تیم داده‌اند، چرا اکنون ما باید فشار آن را تحمل کنیم.

یک سال ما در آستانه صعود به لیگ برتر بودیم که به ذوب‌آهن خوردیم و در پلی‌آف از صعود بازماندیم. از هیأت رئیسه سازمان لیگ و آقای کاظمی می‌خواهم که به این مسئله رسیدگی کنند، حتی من می‌گویم سه تیم هم کم است، بهتر است ۴ تیم به لیگ برتر صعود کنند.

رمضانی با اشاره به هزینه‌های تیم‌های دسته اولی گفت: هزینه‌های رفت‌وآمد تیم‌های لیگ دسته اولی ۶۰ درصد بیش‌تر از گذشته شده است، فصل گذشته ۴۰۰ میلیون تومان هزینه‌های رفت‌وآمد اسکان تیم بود و در فصل آینده این رقم به یک میلیارد و ۲۵۰ ملیون تومان می‌رسد. به نظر من مدیران فوتبالی بهتر است قبل از تصمیم‌گیری آلو و خیار کم‌تر بخروند.

وی در مورد اینکه تیم‌های لیگ دسته اولی درآمد هم دارند یا نه، گفت: درآمد نداریم، فقط خرج می‌کنیم. باز به همت بهروان و رئیس فدراسیون فوتبال ورودی از تیم‌ها نمی‌گیرند، جالب است بدانیم نساجی در هر تمرینش ۲۰۰۰ تماشاگر می‌آید، اما هنوز به ما مجوز درآمدزایی از طریق پیامک را هم نداده‌اند. در حالی که پرسپولیس ۲۴ میلیارد و استقلال ۱۷ میلیارد از طریق پیامک درآمدزایی کرده است. اما هنوز به نساجی مجوز درآمدزایی از این طریق را نمی‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.