سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید فسخ قرارداد طارمی با ریزه اسپور ترکیه جریمه‌ای برای پرسپولیس به دنبال ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تصریح کرد: با وجود اینکه با طارمی صحبت کرده بودیم، او به ترکیه رفت و با تیم ترکیه ای به توافق رسید که این موضوع مورد اعتراض ما بود.

وی افزود: سیاست من این نبود که در رسانه‌ها شلوغ و اعتراض کنم. در نهایت کار به اینجا منتهی شد که طارمی خودش هفته گذشته متوجه شد کار شایسته ای نکرده است. هواداران تمام سرمایه باشگاه هستند و حرکت طارمی مورد قبول آنها نبود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: طارمی خودش متوجه شده بود که اشتباه کرده است. برای همین روز جمعه با من صحبت داشت و دنبال جبران بود تا مطالبی که در ذهن هواداران ایجاد شده است را از اذهان پاک کند. در نهایت روز گذشته کار طارمی تمام شد و دیشب به تهران بازگشت.

طاهری درباره نظر برانکو ایوانکوویچ و اینکه شان باشگاه هم باید حفظ شود، گفت: نوع تعامل نشان دهنده این موضوع است. همه دنبال حفظ شان باشگاه هستند. بر همین اساس نحوه ارتباط این بازیکن در همین راستا است. مطمئن باشید ما شان باشگاه را دنبال کردیم.

وی درباره تبعات فسخ قرارداد با تیم ریزه اسپور هم گفت: باشگاه هیچ پرداختی نخواهد داشت. اگر چیزی هم باشد مربوط به خود بازیکن است. باشگاه سعی می کند کمترین آسیب به بازیکن برسد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.