مدافع باتجربه تیم فوتبال سایپا معتقد است که بازی‌های لیگ برتر در فصل آینده جذاب‌تر از فصل گذشته خواهد بود.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد تیمی که سایپا برای فصل آینده تشکیل داده است، گفت: اسکلت سال گذشته تیم سایپا حفظ و چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند. امسال پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم که سهمیه آسیا را کسب کنیم. در سال‌های گذشته هم می‌توانستیم به سهمیه آسیا برسیم، اما معمولاً در نیم‌فصل‌های دوم با مشکل مواجه می‌شدیم. امیدوارم که این‌بار نتایج خوبی بگیریم و به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم بهترین عملکرد را در فصل نقل‌وانتقالات داشته است، گفت: هر تیمی براساس شرایط مالی و نیازهای فنی‌اش بازیکن گرفت و معتقدم بودجه برخی از تیم‌های لیگ برتری واقعاً نجومی بود. تیم ما اما براساس نیازهای فنی بازیکن گرفت و معتقدم در فصل آینده می‌توانیم جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

مدافع باتجربه تیم فوتبال سایپا همچنین تصریح کرد: امسال لیگ ما نسبت به فصل گذشته جذاب‌تر خواهد بود، چون بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و همین موضوع می‌تواند کیفیت مسابقات را بالا ببرد.

شکوری در پایان در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و فرق زیادی ندارد که در ابتدای مسابقات با چه تیم‌هایی روبه‌رو خواهیم شد. با این حال بازی با پرسپولیس در هفته اول هیجان‌انگیز است. امیدوارم هر دو تیم بازی تماشگرپسندی را به نمایش بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.