کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کنفدراسیون فوتبال آسیا الزامات حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست چهار ساعته مشترک مهدی تاج رئیس فدراسیون با مدیران عامل باشگاهها عصر سه شنبه در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در پایان جلسه پرسش و پاسخ میان رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر برگزار شد و مدیران باشگاهها مشکلات موجود را در زمینه های مختلف از جمله باشگاهداری، مسائل مالی و بسیاری دیگر از مسائل را مطرح و رئیس فدراسیون پاسخگوی مدیران عامل باشگاهها بود.

همچنین تاج ضمن اعلام مجدد حضور امیر عابدینی به عنوان سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون از برنامه های این کمیته در زمینه های مختلف جذب منابع مالی خبر داد.

در پایان این جلسه سهیل مهدی – رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ مواردی را در خصوص الزامات کنفدارسیون فوتبال آسیا برای سال آتی که باشگاهها باید تا پایان شهریورماه آن را ارسال کنند، طی یک برنامه ای به مدیران عامل باشگاهها ارائه کرد که از جمله مهمترین این موارد عبارتند از:

- از سال جاری کلیه مدارک و مستندات باید از طریق نرم افزاری که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده ، به صورت آنلاین ارسال شود.

- با توجه به اینکه مدت اعتبار استادیومهای A کلاس دو سال است، در همین راستا برخی از ورزشگاههایی که مدت اعتبارشان به پایان رسیده است، باید طیق آیین نامه مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرند.

- مشکلات ناشی از برنامه ریزی باشگاهها در طول فصل عمدتا نتایجی را در صورت های مالی منعکس می کند که نیاز است نسبت به مدیریت درآمدها و پرداخت بدهی ها نظارت و کنترل دقیقی توسط باشگاهها صورت گیرد و این امر از سال گذشته توسط ای اف سی وارد مرحله جدیدی شده است.

- برنامه توسعه جوانان باید در صورت کاری باشگاهها قرار بگیرد و به شکلی اقدام شود که آکادمی باشگاهها به شکل کاملا واقعی و برنامه محور موظف به مدیریت تیم های پایه باشگاهها شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.