هافبک جدید تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما امسال برای قهرمانی وارد لیگ می‌شویم هرچند تیم‌های دیگر هم قوی بسته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نوری بعد از دیدار دوستانه تراکتورسازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی دوستانه بود و نتیجه در این گونه مسابقات اصلا مهم نیست. ما سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم و فکر می‌کنم طی هفته های آینده به روند آمادگی برسیم.

وی افزود: مطمئنا تیم‌ها در هفته های اول شاید شرایط آرمانی نداشته باشند اما از هفته دوم و سوم به بعد همه چیز بهتر خواهد شد.

هافبک جدید تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد گفت: ما آمده‌ایم که اینجا برای قهرمانی بجنگیم. بازیکنان خیلی خوبی هم داریم و امیدواریم به هدفمان برسیم البته تیم‌های دیگر هم بسیار قوی بسته شده‌اند و قطعا لیگ جذابی خواهیم داشت.

به گزارش فارس، یک هوادار در کنار محمد نوری حضور داشت و از وی پرسید آیا مقابل پرسپولیس جدی بازی می‌کنید که هافبک سابق پرسپولیس با تعجب گفت: این چه سوالی است که می‌پرسید؟!

در این لحظه خبرنگاران به نوری گفتند که وی کار رسانه‌ای انجام نمی‌دهد و هوادار است که این بازیکن پاسخ داد: به هر حال من وقتی پیراهن تراکتورسازی را می‌پوشم یعنی باید تمام توانم را برای این تیم بگذارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.