کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال کاری را انجام داد که مربیان قبلی سلسائو اروپا از جمله کارلوس کی‌روش، سرمربی کنونی تیم ملی ایران قادر به انجامش نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از آنکه یکشنبه شب پرتغال با هدایت فرناندو سانتوس موفق شد در فینال یورو ۲۰۱۶ کاری بزرگ انجام داده و فرانسه، میزبان پیکارها را مغلوب کرده و قهرمان قاره سبز شود، تحلیل‌‌های زیادی در مورد افتخارآفرینی یاران کریس‌رونالدو در رسانه‌ها انتشار یافت.

از جمله فرانس‌پرس آنچه بر تیم ملی پرتغال در مسابقات یک ماه اخیر در فرانسه گذشت،‌ را مورد ارزیابی قرارداد و در پایان نتیجه‌گیری کرد فرناندو سانتوس با حضور ابرستاره‌ای همچون کریس‌رونالدو و دیگر شاگردانش در تیم پرتغال، موفق به انجام کاری بزرگ شد و موفقیتی را کسب کرد که مربیان قبلی این تیم یعنی پائولو بنتو، کارلوس کی‌روش و لوئیس فلیپه اسکولاری قادر به انجامش نشدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.