دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پیکان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این دو تیم که خود را برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می کنند عصر امروز جمعه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی برابر شاگردان مجید جلالی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در این دیدار که البته خیلی هم دوستانه نبود و بازیکنان خشونت را در دستور کارشان قرار داده بودند تیم تراکتورسازی در نیمه دوم توسط جاسم کرار (۵۰) به گل رسید اما پیکان در دقیقه ۸۳ توسط شهریار مقانلو بازی را مساوی کرد.

* حدود ۲۰۰ هوادار که اکثر آنها هوادار تیم تراکتورسازی تبریز بودند در ورزشگاه حضور پیدا کردند. این درحالی بود که پیش از این اعلام شده این مسابقه بدون حضور هواداران برگزار می شود. حضور هواداران باعث شد تا برخی از عوامل دو تیم به این موضوع معترض شوند.

*مصطفی آجورلو و محمود شیعی این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. این در حالی بود که آجورلو از جایگاه خبرنگاران این بازی را تماشا می کرد.

*بازیکنان دو تیم چندیدن بار به داور معترض شدند و درگیری لفظی پیدا کردند.

* آرش برهانی بازیکن فصل پیش استقلال کاپیتان پیکان در این مسابقه بود.

*در اواسط نیمه اول مهدی کیانی با امیر حسین صادقی درگیری شدید لفظی پیدا کردند.

*در دقیقه ۵۱شوت فرزاد حاتمی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت جاسم کرار دروازه را باز کرد.

* محسن بنگر با شماره ۸ در ترکیب تراکتور حاضر بود. محمد نوری با شماره ۱۴ و ادینیهو شماره ۱۱ تیم تراکتور سازی را پوشیده بودند. علیرضا رمضانی هم شماره ۲۵ تراکتورسازی را برتن کرده بود.

* گل تساوی پیکان در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند. این گل را شهریار مقانلو به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.