قائم مقام باشگاه پدیده خراسان از لغو اردوی تیم فوتبال این باشگاه در ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، مجتبی سرآسیایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ما برنامه‌ریزی خود را برای برپایی اردوی خارجی در ترکیه انجام داده بودیم، اما با توجه به اتفاقات تروریستی که در این کشور رخ داد، نامه‌ای را به شورای برون مرزی وزارت ورزش ارسال کردیم تا مجوز برگزاری این اردو در ترکیه را به ما بدهند که این نامه البته پاسخ داده نشد و ما تصمیم گرفتیم اردوی‌مان را لغو کنیم.

وی در ادامه افزود: بعد از لغو اردوی ترکیه قصد داشتیم تا برنامه جایگزینی را انتخاب کنیم و با جلساتی که برگزار کردیم تصمیم بر این شد تا این اردو را در کشور خودمان برگزار کنیم.

سرآسیایی اظهار داشت: با توجه به برگزاری جام شهدا رایزنی خود را با مسئولان برگزاری این جام و سازمان لیگ فوتبال انجام دادیم تا بتوانیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: تورنمنت چهار جانبه شهدا این‌طور که به ما اعلام شده از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین‌سازی نیز گویا برای حضور در این جام اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرآسیایی در پایان تأکید کرد: پیش از حضور در جام شهدا براساس برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده است، بنا داریم تا چند بازی دوستانه دیگر را هم برگزار کنیم تا بتوانیم بازیکنان تیم را به‌خوبی محک بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.