کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از درگذشت عباس کیارستمی – کارگردان برجسته سینمای کشور، فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ در این پیام آمده است:

درگذشت عباس کیارستمی – فیلم ساز شهیر ایران ضایعه‌ای بزرگ برای سینمای کشور است. مردی که آثار او در پس گذشت سالیان، همواره بوی تازگی و طراوت می‌دهد و بسیاری از مردم جهان سینمای ایران را با نام کیارستمی شناختند. مردی که افتخارات زیادی برای هنر ایران زمین بدست آورد، اینک در خاک آرمیده و دیگر طعم گیلاس شیرین هنر ناب این هنرمند بزرگ چشیده نخواهد شد.

حال که جامعه هنری کشور داغدار یکی از بزرگترین نام آوران خود در عرصه سینما و فیلم سازی کشور است، فدراسیون فوتبال ج.ا.ا به نیابت از جامعه فوتبال، ضمن ادای احترام به این کارگران بزرگ به اهالی هنر کشور تسلیت می‌گوید.

در پایان فدراسیون فوتبال به خانواده وی و همچنین علاقه مندان این بزرگ مرد عرصه هنر ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده و هواداران مرحوم کیارستمی صبر جزیل خواستار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.