کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است با حضور دو تن از بهترین مربیان جهان در دو تیم منچستر و البته پیوستن زلاتان به شیاطین سرخ، شهر منچستر بیش از گذشته در کانون توجهات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریک ویرا که خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی را دارد، در مورد قطعی شدن پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد گفت: ایبرا دوست خوب من است و زمانی که در یوونتوس و اینتر بودیم با یگدیگر وقت می‌گذراندیم. ما هنوز هم با هم در اتباط هستیم و هر از چند گاهی با هم صحبت می‌کنیم و احترام خاصی برای هم قائل هستیم.

وی افزود: چیزی که واقعاً از زلاتان دوست دارم، شخصیتش است. او یک برنده است، انسانی که تیم را به جلو پیش ‌می‌برد و این به خاطر شخصیت اوست. به نظرم ابراهیموویچ خرید خوبی برای منچستریونایتد بود. همین امروز صبح با ایبرا صحبت کردم و او گفت که به منچستریونایتد می‌رود و اعتقاد داشت که تصمیم درستی گرفته است. من هم برای زلاتان آروزی موفقیت دارم و بازی‌های او را دنبال خواهم کرد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه همچنین با اشاره به حضور مورینیو و گواردیولا روی نیمکت مربیگری دو تیم شهر منچستر اظهار داشت: به دو مربی تیم‌های منچستر نگاه کنید، ابراهیموویچ و وین رونی در این طرف و سرخیو آگرو و داوید سیلوا در طرف دیگر. من فکر می‌کنم منچستر پایتخت فوتبال شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.