کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جناب عابربانک رگ غیرتشان جوش آمده و تهدید کردند که تمام قول و قرارهای شان با تیم ملی را به هم زده و لغو کرده اند!

آریا صالحی-خبرگزاری خبرآنلاین: جدیدترین هنرنمایی حسین هدایتی برای بودن در صدر اخبار ، کامنتی بود که پای نوشته مهدی طارمی گذاشته است. طارمی ظهر پنجشنبه چند خطی را هواداران پرسپولیس ، درباره اتفاقاتی نوشته بود که باعث شده در این تیم نماند و از همه بر ای رفتنش عذر خواسته بود اما حسین هدایتی که حالا مشخص شده با وعده حدود ۴ میلیاردی اش که عملی نشده ، نقشی مهم در جدایی و دلسردی طارمی داشته ، پای پست مهدی مطالبی نوشته که چندین و چند نکته در بر دارد. مهمترینش اما نوع تهدیدی است که طارمی و و تیم ملی شده اند. اینکه او گفته قول هایش را با تیم ملی عملی نمی کند چون برایش پرسپولیس مهمتر از تیم ملی است ، نکته مهم در دل حرف های این سرمایه دار است که مدام می خواهد در کنار پرسپولیس و تیم ملی باشد تا بیشتر به چشم بیاید .

اینکه هدایتی گفته دیگر وعده هایش را با تیم ملی عملی نمی کند ، نکته ای است که مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان دیگر باید درباره اش پاسخ دهند. اینکه این فرد با چه عنوانی و چه مسئولیتی ، در این مدت چه کمکی به تیم ملی کرده و چه قرار بوده انجام دهد که بر سر تیم ملی ۸۰ میلیون نفری منت می گذارد؟ چرا باید چنین افرادی اجازه داشته باشند ، وارد حریم تیم ملی که متعلق به همه مردم ایران است شوند و اینگونه برای تیم یک کشور خظ و نشان بکشد. دیگر نکته ای که در حرف های هدایتی مستتر است ، اتهامی است که او به کادرفنی تیم ملی زده و آنها را به طور غیر مستقیم در جدایی طارمی دخیل دانسته ، حرف هایی که مطرح شده تا فضای باخت - باخت دعوای پرسپولیس علیه تیم ملی و تیم ملی علیه پرسپولیس را تشدید کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )