کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ابرستاره آلبی‌سلسته در تمام دورانی که برای آرژانتین بازی کرده، از مجموع ۵۵ گل زده‌اش، مثل بازی با ایران در جام جهانی برزیل، ۳ بار گل‌های به ثمر رساند که منجر به پیروزی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اکیپ فرانسه، رسانه‌های اروپایی همانند هواداران لیونل مسی از اعلام کناره‌گیری وی از تیم ملی آرژانتین، شوکه شده‌اند.

این دسته از رسانه‌‌ها مثل علاقمندان این فوق‌ ستاره باور ندارند که بعد از این تیم ملی فوتبال آرژانتین به میدان برود اما اعجوبه بارسلونایی دیگر برایش بازی نکند.

بازیکنی که در رده باشگاهی به همه افتخارات ممکن بارها و بارها رسیده، روز گذشته در فینال کوپا آمریکا مغلوب شیلی شد و همین اتفاق تلخ باعث شد تا وی تصمیمی احساسی بگیرد.

در این ارتباط یکی از نشریات اروپایی نگاهی به دوران حضور مهاجم ۲۹ ساله در تیم کشورش انداخته و آمار و ارقامی را عنوان کرده است.

مطابق این گزارش مسی در تمام سال‌های که برای راه‌راه‌پوشان بازی کرد، ۵۵ گل زده در کارنامه خود ثبتکرد .اما ۳ گل در مسابقات مهمی مثل جام جهانی به ثمر رساند که در کسب برد تیم کشورش کاملا موثر بود اما بازهم مورد انتقاد واقع شد.

یکی از این ۳ گل مربوط جام جهانی برزیل و زمانی است که آرژانتین مقابل ایران در مرحله گروهی ایستاد و مسی با گل دیرهنگام خود، پیروزی یک بر صفر را به کشورش پیشکش کرد اما همچنان در کانون انتقادات قرارداشت.

گل‌های دیگرش به تیم‌های ملی بوسنی هرزگوین و نیجریه در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

مطابق این گزارش عدد صفر، نشانه تعداد افتخاراتی است که این بازیکن همراه با تیم ملی آرژانتین کسب کرده است. در حالی که با تیم ملی جوانان کشورش در مسابقات المپیک ۲۰۰۸ یکبار به مدال طلا رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.