کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان کهنه‌کار تیم ملی مجارستان از عملکرد بازیکنان هم تیمی خود مقابل بلژیک دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گابور کرالی، دروازه‌بان ۴۰ ساله و کهنه‌کار مجارستان که رکورد مسن‌ترین بازیکن یورو در تمام ادوار برگزار شده این مسابقات را در این دوره از رقابت‌ها برای خود کرد درباره شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل بلژیک گفت: من فکر می‌کنم همه بازیکنان ما بهترین بازی خود را انجام دادند و بهتر است بگویم بیشترین انرژی‌شان را گذاشتند.

وی ادامه داد: ما ناراحتیم. ما مقابل بهترین بلژیک ممکن بازی کردیم، تیمی که شانس زیادی برای قهرمانی در این دوره دارد. ما مقابل این تیم شکست خوردیم.

دروازه‌بان مجارستان تصریح کرد: از این یورو لذت بردیم، چون هواداران خیلی خوب از ما حمایت کردند و به‌طور کلی دستاورد خوبی از این یورو داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.