کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک در نشست خبری خود از مردانش به عنوان سربازان بلژیک یاد و از آنها تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر مجارستان در نشست خبری تصریح کرد:بلژیک امشب قدمی دیگر به سمت قهرمانی برداشت و باید قبول کرد که مردان من مستحق نگاه به قله هستند و می‌خواهند به قهرمانی برسند.

وی ادامه داد: در طول بازی تیم برتر میدان بودیم، البته مجارستان تیم خوبی است و قبل از این بازی هم می‌دانستم که کار ساده‌ای در پیش نداریم اما با افتخار می گویم که مردانم مانند سربازان کشورشان از آبروی فوتبال بلژیک دفاع و حتی را هم شگفت زده کردند. به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم و شک ندارم که با این بازیکنان به سمت قهرمانی پیش خواهیم رفت.

ویلموتس افزود: اشتباهات فردی بخشی از یک بازی حساس و احساسی است و البته در تمرینات آینده درباره آنها به مردانم تذکر خواهم داد. بازی بعدی ما بسیار تاکتیکی و پیچیده است و باید مراقب همه چیز باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.