کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مرد میدان آلمان - اسلواکی در جمع خبرنگاران گفت: هر بازی یک فرصت دوباره زندگی است و وقتی نیمکت‌نشین باشم، یعنی لیاقت نداشته‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، جولیان دراکسلر ستاره تاثیرگذار تیم ملی فوتبال آلمان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: وظیفه من کمک کردن به تیم است و اگر گل زده‌ام یا جایزه بهترین بازیکن میدان را تصاحب کرده‌ام به خاطر تیم بوده و من کار خاصی انجام نداده‌ام.

وی ادامه داد: در بازی قبلی وقتی فرصت درخشش پیدا نکردم خیلی غمگین بودم، از دست کسی جز خودم دلخور نبودم و وقتی فرصت بازی نداری یعنی لیاقتش را هم نداشته‌ای. این بار توانستم در خدمت تیم باشم و از این که مفید بوده‌ام بسیار خوشحالم.

دراکسلر افزود: خیلی سخت است اگر بگویم این بهترین نمایش من بوده و دیگران باید درباره من قضاوت کنند اما شاید بتوانم بگویم که کادر فنی از من رضایت دارد و این برای من بسیار ارزشمند است. ما تیم بسیار قدرتمندی داریم، مهم نیست که در یک بازی روی نیمکت باشی یا نه بلکه مهم این است که در تمرینات بدرخشیم و مربیان را برای استفاده از ما در بازی مجاب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.