سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت:سال ها در انتظار کسب چنین جایگاهی بودیم و اکنون شایسته تقدیر و تعریف هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس کریس کولمن که تیمش شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ یک بر صفر ایرلندشمالی را شکست داد و به دور یک چهارم نهایی رسید، اظهارداشت:از روحیه کسب شده بازی‌های قبلی برای مصاف با ایرلند شمالی نهایت استفاده را کردیم که برنده شویم. خوشحالم که این عامل در کنار تلاش زیاد بازیکنان موثر بود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی نمی‌توانیم نگاه به گذشته داشته باشیم و بنشینیم و در مورد آنچه اتفاق افتاده بحث کنیم. بلکه حالا در موقعیتی هستیم که باید به فکر چالش بعدی باشیم. باید بازی در مرحله یک چهارم نهایی را مورد ارزیابی قرارداده و بحث کنیم. به هرحال مقابل ایرلندی‌ها، همانگونه که در بازی‌های قبلی نشان دادیم، تلاش کردیم و تمرکز خود را معطوف کسب نتیجه کردیم. در نهایت هم به آنچه قابلیتش را داشتیم، رسیدیم.

کولمن همچنین عنوان کرد: سال‌ها در انتظار رسیدن به چنین موقعیتی بودیم. فکر می‌کنم به جای این همه فشار، مستحق قدردانی در جایگاهی که اکنون قرارداریم،‌هستیم.

وی همچنین در مورد گرت بیل، ستاره کهکشانی خود عنوان کرد: با گرت، ولز با هر تیمی متمایز می‌شود. همچنین رمزی بازیکنی است که تیم ما را با بقیه متفاوت می‌کند.خوشحالم این چهره‌های بزرگ با حضور خود به پیشبرد برنامه‌‌های تیم کمک می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.