سرمربی تیم ملی لهستان پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ اعتراف کرد که شاگردانش پیش از بازی برابر سوئیس روی زدن ضربات پنالتی کار کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان پس از پیروزی ۵ بر ۴ تیمش در ضربات پنالتی بازی برابر سوئیس به خبرنگاران گفت: می‌خواستیم بازی را در همان ۹۰ دقیقه تمام کنیم، اما نشد. بازی واقعاً سخت بود، اما ما خودمان را برای ضربات پنالتی آماده کرده بودیم. شما همیشه می‌خواهید با نقشه اول‌‌تان به هدف خود برسید، اما ما نقشه دومی هم برای خودمان داشتیم. برای این بازی در مورد همه چیز برنامه‌ریزی کرده بودیم.

ناوالکا افزود: ما خوشحالیم چون به هدف بزرگی رسیده‌ایم که قبل از بازی امیدوار به محقق شدن آن بودیم. ما می‌خواستیم جزو هشت تیم برتر اروپا باشیم و به هدف‌مان رسیده‌ایم. ضمن اینکه عملکردمان هم بسیار خوب بود. می‌دانستیم که سوئیس چه حریف سرسخت و منظمی است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن برابر این تیم متحمل فشار و زحمت زیادی شدیم. بازیکنانم شاهکار انجام دادند. آنها شایسته تمجید و تحسین هستند.

وی درباره تداوم روند ناکامی روبرت لواندوفسکی برای گلزنی در یورو هم تأکید کرد: اینکه لواندوفسکی در این بازی گل نزد برای ما مسئله خاصی نیست. او دارد کارش را به شیوه‌ای فوق‌العاده انجام می‌دهد و روی عملکرد تیم تأثیر زیادی دارد. روبرت برای ما بازیکنی بی‌نهایت مهم است. او در تیم ما نقش لوکوموتیو بخار را دارد. او بازیکنی در خدمت تیم است و تمام تلاشش را برای کمک به ما انجام می‌دهد.

حریف بعدی تیم ملی لهستان برنده بازی کرواسی - پرتغالی است. سرمربی لهستان با اشاره به این موضوع گفت: ما از همین حالا خودمان را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم. کدام تیم را ترجیح می‌دهم؟ ما باید برای روبه‌رو شدن با هر دو تیم آماده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.