کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره تیم ملی آرژانتین گفت: با رسیدن به فینال به دنبال قهرمانی هستیم و برای بالای سر بردن جام لحظه شماری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسی برنده ۵ توپ طلای جهان که به همراه آرژانتین به فینال کوپا آمریکا راه یافته است امیدوار است به غلبه شیلی به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی که به همراه آرژانتین تاکنون ۳ دیدار فینال را بازی کرده است گفت: با رسیدن به فینال به دنبال قهرمانی هستیم و برای بالای سر بردن جام لحظه شماری می‌کنیم.

مسی با و یارانش با غلبه بر آمریکا با نتیجه ۴ بر صفر راهی فینال شدند در مورد دیدار فینال گفت: مطمئن بودم که می توانیم راهی فینال شویم و این فرصت بسیار مناسبی برای ما محسوب می شود تا قهرمان شویم و می‌خواهیم به هر شکلی شده این عنوان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این برای چهارمین بار است که راهی فینال رقابتی مهم می‌شویم و امیدوارم اینبار داستان دیگر رقم بزنیم و به قهرمانی دست یابیم.

ستاره باشگاه بارسا اظهار داشت: ما ستاره های چون لاوتزی و هیگواین را در اختیار داریم و شک نکنید که ما امسال به روحیه و یکدلی که در تیم وجود دارد به قهرمانی خیره شده ایم.

شیلی و آرژانتین در سال گذشته در کوپا امریکا به مصاف هم رفتند که در آن دیدار چارلز ارانگوییز و خوزه پدرو با هم درگیر شدند.

مسی معقد است امسال به مراتب تیم واحد و نیرومندتر از سال گذشته در کوپا امریکا حضور داد.

دیدار فینال کوپا امریکا شب یکشنبه بین شیلی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.