کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست گسترش‌فولاد گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه در خصوص سامان نریمان‌جهان برگزار شد که او در این جلسه ابراز پشیمانی کرد.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور سامان نریمان‌جهان در کمیته انضباطی باشگاه گسترش‌فولاد اظهار داشت: نریمان‌جهان به خاطر اینکه بدون اجازه و هماهنگی برای مذاکره به اتریش سفر کرده بود در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت و روز چهارشنبه هم جلسه او برگزار شد.

وی ادامه داد: نریمان‌جهان در آن جلسه ابراز پشیمانی کرد و حالا قرار است که کمیته انضباطی رای خود را در خصوص او صادر کند که احتمالا این موضوع فردا یا پس‌فردا اعلام خواهد شد.

سرپرست گسترش‌فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود ماشین‌سازی خواهان جذب نریمان‌جهان است، تاکید کرد: روز گذشته سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی جلسه‌ای را با سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد برگزار کرد که البته من از محتوای آن جلسه باخبر نیستم اما آنطور که شنیدم باشگاه ماشین‌سازی خواهان جذب نریمان‌جهان است.

جمشید خطیبی قائم‌مقام باشگاه ماشین‌سازی هم در مورد پیوستن نریمان‌جهان به ماشین‌سازی گفت: در حال حاضر کارهای انتقال این بازیکن به ماشین‌سازی صورت می‌گیرد و حالا باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.