تیم‌ملی پرتغال در نیمه اول بازی مقابل مجارستان به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از گروه F و از ساعت ۲۰:۳۰ تیم‌های ملی پرتغال و مجارستان در ورزشگاه لیون و با قضاوت مارتین آتکینسون از انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرتغال در نیمه اول بازی بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای بازی در دقیقه ۲ نانی فرصتی را داشت تا دروازه مجارستان را باز کند ولی قدر این موقعیت را نداست.

مجارستان کمی به خودش آمد از طریق راست جوجاک سانتر مواجی را فرستاد و بازیکن شماره ۹ مجارستان با ضربه سرش دروازه پرتغال را تهدید کرد.

در حالی که بازی بدون تب و تاب ادامه داشت، برای مجارستان در دقیقه ۱۹ اولین کرنر به دست آمد. هافبک مجارستانی توپ را روی دروازه پرتغال فرستاد و رونالدو موقعا توپ را دفع کرد ولی در پشت محوطه جریمه این توپ برای گرا بازیکن شماره ۱۰ و کاپیتان مجارستان افتاد و او با شوت بسیار زیبای خود دروازه پرتغال را باز کرد.

پس از آنکه مجارستان گل زد روحیه گرفت و بازی رو به جلویی انجام داد و در دقیقه ۲۴ بازی بار دیگر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت و الک بازیکن مجارستان توپی را از داخل محوطه جریمه روانه دروازه پرتغال کرد اما گلر پرتغال مانع از این گل شد.

در ادامه پرتغال با تمام قدرت حمله کرد و توانست در دقیقه ۴۲ بازی گل تساوی را بزند. رونالدو از پشت محوطه جریمه برای نانی یک پاس تو در فرستاد و نانی به زیبایی دروازه مجارستان را باز کرد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.