سرپرست کمیته جوانان از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون معینی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی جوانان در تهران و بیرجند گفت: طبق صحبتهایی که با کادر فنی تیم ملی جوانان داشته ام، خوشبختانه اردوهای مفیدی را در بیرجند و تهران برگزار کرده و در واقع آمادگی لازم را برای برگزاری تمریناتی جدی تر و کامل تر در کمپ ۱۰ روزه آلمان به دست آوردند.

وی گفت: برگزاری اردوی آماده سازی در آلمان باعث می شود تا بازیکنان علاوه بر انجام تمرینات مستمر و دقیق زیر نظر کادر فنی، تجربه ای جدید کسب کنند و با رقابت پرداختن با حریفان اروپایی، از لحاظ فنی ارتقا یابند. ضمن اینکه از نظر ذهنی و فنی تغییرانی در تفکر بازیکنان به وجود خواهد آمد که این امر بسیار مفید خواهد بود.

سرپرست کمیته جوانان تصریح کرد: اگر در کمپ آلمان کادر فنی به خواسته هایشان برسند، بدون شک تیم آماده ای را خواهیم داشت تا در مصاف با حریفان آسیایی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند. باید ببنیم این تیم چه برنامه ای دارد تا بهره مفیدی را به هر شکل از برگزاری این اردوی برون مرزی ببرد.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: پیشنهاد کمیته جوانان در کمیته فنی بررسی و روز دوشنبه۳۱ خرداد ماه آرای کمیته فنی جمع بندی شد. در واقع مربی مورد نظر با رای اکثریت انتخاب شده تا پس از گزارش کار به مسئولین فدراسیون فوتبال، نام او را از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.