حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده و آرش برهانی در خندوانه از برنامه شان برای فصل بعد گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب برنامه خندوانه با حضور بازیکنان سابقاستقلال رنگ و بوی آبی به خود گرفت. حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، مهدیامیرآبادی و آرش برهانی ۴بازیکن استقلالی بودند که امشب در استودیو خندوانه حاضربودند. در ابتدای برنامه وقتی حنیف عمران زاده از برد سه هیچ در جام حذفی به عنوانشیرین ترین خاطره اش یاد کرد یکی از تماشاچی های حاضر در استودیو به عدد ۶ اشارهکرد که حنیف هم با خنده عدد ۴ را یادآوری کرد.

بعد از آن استقلالی های سابق از برنامه شان برای فصل آینده گفتند. آرش برهانیگفت به احتمال زیاد فصل بعد را در تیمی خارج از ایران خواهد گذراند. حنیف عمرانزاده از این گفت که هنوز تیمی برای فصل بعد انتخاب نکرده و طی ده روز آینده تیمشرا مشخص می کند. هاشم بیک زاده هم هنوز تیمی برای فصل بعد انتخاب نکرده مهدیامیرآبادی هم بعد از این که از فوتبال خداحافظی کرده در سازمان ورزشی شهرداریمشغول به فعالیت است. بعد از آن تقریبا تمامبرنامه با شوخی های حنیف عمران زاده با هاشم بیک زاده و تعریف خاطرات سوتی های اومی گذشت.

در ادامه این برنامه قرار شد بازیکنان پانتومیم بازی کنند که عمران زاده باید طوری بازی می کرد که مهدی امیر آبادی متوجه شود منظور او علی دایی است. عمران زاده سپس از علی دایی عذرخواهی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.