سرمربی تیم ملی مکزیک به برتری تیمش برابر ونزوئلا در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا تأکید و در عین حال به وجود برخی ضعف‌ها در عملکرد شاگردانش اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان کارلوس اوسوریو پس از تساوی یک بر یک شاگردانش برابر ونزوئلا در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا که باعث شد «ازتک‌ها» به عنوان تیم اول گروه سوم رقابت‌ها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند، گفت: تیم ما خوب بازی کرد و در اکثر اوقات بازی را تحت کنترل داشت و من به جرات می‌توانم بگویم که ما بر بازی سوار بودیم.

اوسوریو با اعتراف به ضعف تیمش در دفاع هنگام ضربات شروع مجدد اظهار داشت: گلی که در این بازی خوردیم دومین گلی که است در ۱۰ بازی اخیرمان از روی ضربات شروع مجدد دریافت می‌کنیم. پس باید روی این نقطه ضعف‌مان کار کنیم.

سرمربی مکزیک درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی ازتک‌‌ها به وجود آمده بود گفت: در تمام بازی‌های ما ۱۱ بازیکن به میدان می‌روند اما شش یا هفت بازیکن از همه تأثیرگذارتر هستند. به استفاده از سیستم چرخشی اعتقاد داریم چون می‌خواهیم به همه بازیکنان‌مان که برای ما اهمیت دارند فرصت بازی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.