بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم نیاز به امکانات بیشتری دارد.

به گزارش ایسنا، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: شرایط تیم ملی خوب است و روز به روز هم شرایط‌مان بهتر می‌شود. البته نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم تا بتوانیم کم کم شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

او درباره بازی ایران با مقدونیه گفت: بازی‌های اروپایی کم کم شروع می شود و به همین دلیل خیلی سخت است که بتوانیم با تیم‌های درجه یک اروپایی بازی‌های دوستانه داشته باشیم. می‌توانیم با تیم‌های خوب آمریکای جنوبی بازی کنیم که البته می‌دانم هماهنگ کردن چنین بازی‌هایی آسان نیست و هزینه‌هایی دارد. البته این یکی از مشکلات ماست که باید برطرف شود زیرا اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید امکانات خوبی در اختیار داشته باشیم. ما بازیکنان جوان و خوبی در تیم داریم و نیاز به امکانات داریم.

شجاعی ادامه داد: قطر و چین تا دیدار با ما چند بازی دوستانه خوب انجام می‌دهند و این مساله شرایط آنها را خیلی بهتر می‌کند. کره جنوبی هم با اسپانیا بازی کرد و باخت اما همین بازی تجربه آنها را بسیار بالا برد. اگر توقع مسئولان از تیم ملی بالاست باید به همان نسبت به ما کمک کنند و امکانات در اختیارمان بگذارند.

در ادامه خبرنگاری بیان کرد که بازی دوستانه تیم ملی برابر کرواسی را کارلوس کی‌روش لغو کرد که شجاعی پاسخ داد: همان یک بازی چنین شرایطی پیدا کرد. اگر شما بازی دوم سراغ دارید بگویید. ضکن اینکه بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن نمی‌توانستند در آن بازی باشند و این حق مربی است که از همه داشته‌هایش بهره ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.