کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تأکید کرد که هنوز با گسترش فولاد تبریز قرارداد امضا نکرده است.

محمدرضا خلعتبری در مورد خبر توافقش با فراز کمالوند و انتقالش به گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این خبر حقیقت دارد و من با کمالوند در مورد فصل آینده به توافق رسیدم. گسترش فولاد تیم خوبی است و ما در تمامی زمینه‌ها با یکدیگر صحبت کردیم، ولی هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام. من از کمالوند یکی دو روز وقت خواستم، چون می‌خواهم با یک تیم دیگر هم مذاکره کنم. البته الان که با شما صحبت می‌کنم احتمال حضورم در گسترش فولاد زیاد است، ولی ترجیح دادم با یک تیم دیگر هم مذاکره کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته در پاسخ به این سؤال که آیا آن تیم استقلال تهران است، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم و تا دو سه روز دیگر وضعیتم مشخص خواهد شد.

مهاجم فصل گذشته سپاهان در مورد علت جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: به‌هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و من در این چند سال در باشگاه‌های مختلفی بازی کرده‌ام. برای فصل آینده هم در پازل تاکتیکی عبدالله ویسی جایی نداشتم و امیدوارم او با بازیکنانی که به سپاهان می‌آورد در این تیم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.