کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسنی خو مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری این وزارتخانه درباره حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال توضیح داد.

حسنی خو درباره علت این موضوع گفت: برابر پیگیریهای صورت گرفته ورود نهادهای نظارتی به فدراسیون فوتبال و دفتر مسئول کمیته فرهنگی با حکم قضایی و برای شفاف سازی و ابهام زدایی از برخی مسایل مطرح بوده است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ارتباط این موضوع با گزارش کمیسیون اصل نود مجلس را رد کرد و گفت: مراجع ذیصلاح در روزهای آینده این پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهند و با رفع ابهامات، نتایج را اعلام می‌کنند تا مردم و افکار عمومی هم از موضوع مطلع شوند.

مدیر کل حراست درباره برکناری مدیر مجموعه آزادی پس از جدال کلامی و رسانه ای با کی روش سرمربی تیم ملی گفت : اصلا این موضوع ارتباطی با سرمربی تیم ملی پیدا نمی کند و تغییر اقای نیکو خصال یک موضوع داخلی شرکت توسعه و در واقع یک بحث مدیریتی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.