سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هنوز هم حسرت دیدار با العین را در لیگ قهرمانان آسیا می خورم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس یحیی گل‌محمدی با حضور در برنامه ۹۰ درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن و قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: ما سال را با بدشانسی و بد شروع کردیم و بعد رفته رفته تیم ثبات پیدا کرد و توانستیم به اوج برسیم.

وی افزود: ما در ابتدا از نظر امکانات حرفه‌ای بد نبودیم و در فشردگی مسابقات خوب عمل کردیم و در آسیا قدرتمندانه از گروه‌مان صعود کردیم حسرت دیدار با العین را می‌خورم می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما آنها تیم خوبی بودند و توانستند به پیروزی برسند.

گل‌محمدی درباره اینکه در بازی‌های آخر تیمش در لیگ چندان خوب بازی نمی‌کردند، گفت: ما در این دیدارها گل اول و دوم را زدیم اما در نهایت بازی‌ها مساوی شد. در باشگاه‌های ایرانی اینکه یک تیم بخواهد هم در لیگ و هم در آسیا تلاش کند با توجه به نداشتن امکانات حرفه‌ای به مشکل برمی‌خورد. البته حفظ تمرکز در ۲ جام واقعاً سخت است و اینکه بتوانیم تمرکز و انگیزه بازیکنان را در حد بالا نگه داریم و البته به نوع نگرش و رفتار آنها برمی‌گردد. در هر صورت ما جام گرفتیم و شاید برخی‌ها بگویند که من مربی خوبی هستم البته موفقیت فقط گرفتن جام نیست باید ببینیم در باشگاه چکار کرده‌ایم.

وی گفت: ۲ سال پیش وقتی باشگاه را تحویل گرفتم باشگاه شرایط خوبی نداشت و به نوعی انقلابی را در تیم به وجود آوردیم در هر ۷- ۸ هفته اول لیگ بردی نداشتیم اما رفته رفته خوب شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دیدار مقابل استقلال هم گفت: در بازی با استقلال بازیکنان ما مثل برگ خزان بر روی زمین می‌افتادند ما حتی سعی کردیم چند بازیکن مصدومان‌مان را تعویض کنیم و برخی از آنها با مصدومیت به بازی ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: در پنالتی‌ها هم به بازیکنان گفته بودم ضربه چیپ نزنند.

گل‌‌محمدی درباره اینکه آیا فصل آینده در ذوب‌آهن می‌ماند گفت: باعث افتخارم است در این تیم بمانند اکثر بازیکنان با تیم قرارداد دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کاوه رضایی در تیم می‌ماند گفت: واقعاً‌ نمی‌دانم کاوه در ذوب‌آهن می‌‌داند.

گل‌محمدی در پایان جام را به موسی سلامت جانباز تقدیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.