کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: فغانی به درستی در نیمه دوم به سود استقلال پنالتی گرفت.

رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌هایش در نیمه دوم فینال جام حذفی گفت: مهمترین صحنه بازی در نیمه دوم صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال بود. در این صحنه حدادی‌فر مرتکب خطا شد و فغانی به درستی اعلام پنالتی کرد.

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها در اواخر بازی به خطا روی علیرضا رمضانی افزود: روی این صحنه شک دارم. به نظرم اگر فغانی سخت‌گیرتر بود می‌توانست دومین پنالتی را برای استقلال بگیرد.

غیاثی تصریح کرد: در این بازی نکات جالبی می‌بینیم. مربی که خودش بازیکن تیم ملی بود و حتی سایر بازیکنان در زمین آموزش درستی ندیدند و هر بار بعد از سوت داور اعتراض می‌کنند. البته عامل اصلی این مسئله خود داوران هستند را که اگر با هم متحد باشند و این اعتراض‌ها با کارت و به صورت هماهنگ جریمه کنند دیگر کسی دیگر به خودش اجازه نمی‌دهد این همه اعتراض کند.

وی درباره اینکه نمره او به قضاوت فغانی در ۹۰ دقیقه بازی چه بوده، افزود: من هیچ گاه در کارشناسی‌هایم نمره نمی‌دهم. صرف‌نظر از قضاوت فغانی باید بگویم او پخته‌تر و باتجربه‌تر از قبل شده و در دادن اخطار عجله نمی‌کند. فغانی این روزها پخته‌تر شده و با تدبیر قضاوت می‌کند. شاید در برخی صحنه‌ها با قضاوت و سوت‌های فغانی هم عقیده نباشم اما حق را به او می‌دهم چرا که فغانی به روزتر است و کلاس‌های داوری را مرتب طی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.