کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از انتخاب سرمربی تیم فولاد خوزستان جلساتی فشرده به صورت روزانه در باشگاه فولاد خوزستان بین علیرضا اژدری زاده و نعیم سعداوی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در ابتدا برای حضور هرچه بهتر تیم فولاد خوزستان در شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر و با تاکید بر استفاده از پتانسیل های موجود در خانواده بزرگ فولاد اقدام به انتخاب نعیم سعداوی، بازیکن و مربی پیشین این باشگاه که سابقه طولانی در این خصوص داشته نمود.

پس از این انتخاب که با استقبال فوتبال‌دوستان، کارشناسان و هواداران همراه شد، تیم بزرگسالان فولاد باید دیگر اعضای کادر فنی خود را مشخص کند و بدین منظور است که به صورت روزانه جلسات فشرده و هماهنگی بین علیرضا اژدری زاده و نعیم سعداوی در حال برگزاری می باشد تا این مجموعه بهترین انتخاب ممکن را برای مشخص شدن اعضای باقیمانده کادر فنی داشته باشد. در حال حاضر جای مربی اول، مربی دوم، مربی دروازه بان و مربی بدنساز در کادر فنی فولادمردان خالی می باشد و باشگاه فولاد قصد دارد که بهترین انتخاب ممکن را در این رابطه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.