کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره خط میانی استقلال با الأهلی قطر به توافق اولیه رسیده و این احتمال وجود دارد که فصل آینده را در لیگ ستارگان به میدان برود و همبازی مجتبی جباری و پژمان منتظری شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس، امید ابراهیمی در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان استقلال تهران و لیگ برتر بود. او بازی‌های درخشانی را با پیراهن آبی پوشان به نمایش گذاشت و هواداران استقلال بسیار دوست دارند که این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند اما به نظر می رسد که او هم راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

سایت الکاس از توافق اولیه "امید ابراهیمی" با الأهلی سخن به میان آورد و نوشت: "باشگاه الأهلی تا حدود زیادی با امید ابراهیمی ستاره خط میانی استقلال ایران به توافق رسیده و این احتمال زیاد است که این بازیکن فصل آینده را با پیراهن الأهلی در لیگ ستارگان قطر به میدان برود".

در صورت پیوستن ابراهیمی به الأهلی، او سومین بازیکن ایرانی خواهد بود که در این تیم قطری بازی می کند. پژمان منتظری و مجتبی جباری هم دو بازیکن دیگر ایرانی هستند که با الأهلی قرارداد دارند و به نظر می رسد که فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد و جالب اینکه هر سه بازیکن هم از استقلال راهی الأهلی می شوند.

احتمال پیوستن ابراهیمی به الأهلی قطر زیاد است. این بازیکن چند روز پیش به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی خود تمرین استقلال را ترک کرد و با پیوستن به الأهلی مشکلات مالی او حل خواهد شد و طبیعی است که او هم از این پیشنهاد خوب قطری‌ها استقبال کند.

پیشنهاد قطری ها به ابراهیمی در حالی است که استقلال خود را آماده دیدار فینال جام حذفی برابر ذوب آهن می‌کند و جدایی ابراهیمی می تواند خبر بسیار بدی برای هواداران آبی پوش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.