رئیس مستعفی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: از ریاست کمیته آموزش استعفا دادم تا دست تاج برای این مسئولیت باز بماند.

محمد احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استعفایش از ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پس از اینکه علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال رفت و به جای او مهدی تاج این سمت را برعهده گرفت من از ریاست کمیته آموزش استعفا دادم چرا که قصد داشتم دست رئیس فدراسیون را برای انتخاب اعضای کمیته آموزش باز بگذارم.

وی افزود: هنوز پاسخ نامه استعفای مرا نداده‌اند و نمی‌دانم که با این استعفا قبول کرده‌اند یا خیر. به هر حال من برنامه‌های خود را ارائه می‌دهم و در صورتی که بتوانیم به تعامل لازم برسیم من کارم را ادامه خواهم داد در غیر این صورت دست رئیس فدراسوین برای انتخاب نفرات باز خواهد بود.

رئیس مستعفی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی می‌تواند در لیگ برتر مربیگری کند خاطرنشان کرد: به هر حال هر شخصی که می‌خواهد مربیگری در لیگ برتر را آغاز کند نیاز به مدارکی دارد که باید آنها را ارائه دهد. چند روز گذشته مجیدی در فدراسیون حاضر شده بود و بیشتر قصد داشته تا در این مورد پرس‌وجو کند.

احسانی در مورد اینکه آیا مدرکی از مجیدی دریافت کرده گفت: به علت اینکه من در فدراسیون نبودم صحبتی با او نداشتم اما تا آنجایی که می‌دانم مجیدی مدرکی ارائه نکرده است. به هر حال اگر او می‌خواهد مربیگری کند باید مدارک خود را ارائه بدهد. فرهاد مجیدی یک سال در خارج از کشور بوده و شاید در این مدت مدارک لازم را اخذ کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.