کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: روز شنبه درخصوص تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر تصمیم خواهیم گرفت.

آرش جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تغییر زمان قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: به دلیل اینکه هم‌اکنون درگیر برگزاری مسابقات مختلف از جمله رده‌های سنی پایه و لیگ دو هستیم، و همچنین تازه مسابقات لیگ یک به پایان رسید، تصمیم داریم که تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر را به تعویق بیندازیم.

وی ادامه داد: در جلسه قبلی هیأت رئیسه تاریخ ۱۰ خرداد پیشنهاد شد، اما به دلیل مسابقات متعدد می‌خواهیم کمی استراحت کنیم و تاریخ را عقب‌تر بیندازیم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه آیا تاریخ شروع لیگ هم تغییر می‌کند یا خیر، گفت: خیر، تاریخ شروع لیگ همان ۶ مرداد ماه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.