رئال مادرید به همراه دروازه بان کاستاریکایی اش می تواند در فینال لیگ قهرمانان رکورد تاریخی را به ثبت برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید می تواند شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید تاریخ‌سازی کند. این تیم نه تنها با پیروزی در این دیدار به عناوینش در این رقابت ها می افزاید بلکه اگر کیلور ناواس گلی دریافت نکند، اولین تیمی خواهد شد که به تنهایی کمترین گل را در این رقابت ها خورده است.

پیش از این منچستریونایتد در فصل ۰۸-۲۰۰۷ با رکورد ۶ گل خورده قهرمان شده بود اما در آن سال بارسلونا، بنفیکا، آیندهوون و والنسیا نیز همین تعداد گل را دریافت کرده بودند.

فصل پیش بارسلونا در حالی با ۱۱ گل خورده لیگ قهرمانان را فتح کرد که تیمی با پنج گل خورده نیز وجود داشت. در فصل ۱۴-۲۰۱۳ مادرید decima را با ۱۰ گل خورده (دو برابر فصل جاری) بالای سر برد. ۶ گل کمترین گل خورده یک تیم در آن فصل بود.

بایرن مونیخ در فصل ۱۳-۲۰۱۲ لیگ قهرمانان را در حالی فتح کرد که ۱۱ بار دروازه اش باز شده بود. باز هم تیمی که تنها ۶ گل دریافت کرده بود رکورد کمترین گل خورده را به خود اختصاص داد.

بر این اساس به طور معمول تیمی که کمترین گل را می خورد به فینال نمی رسد. با این حال اگر مادرید شنبه شب در میلان بدون دریافت گل اتلتیکو را شکست دهد، لیگ قهرمانان را با پنچ گل خورده به پایان خواهد رساند و می تواند تنها تیم قهرمانی باشد که کمترین گل را دریافت کرده است. اگر این اتفاق بیفتد رکورد تاریخی را به ثبت خواهد رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.