کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران گفت: زحمات زیادی برای حضور در تیم ملی کشیدم و امیدوارم بتوانم جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک کوروشی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: من ۴ سال قبل هم به تیم ملی دعوت شدم اما به خاطر مصدومیتی که داشتم دیگر در تیم ملی حضور نداشتم.

وی افزود: بازیکنان بزرگی مانند سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان در تیم ملی حضور دارند که از بودن در کنار این بزرگان لذت می برم و از حضور در تیم ملی افتخار می کنم.

مدافع ملی پوش نفت در پایان در خصوص شانس حضورش در فهرست نهایی تیم ملی گفت: من زحمات زیادی کشیدم تا به تیم ملی دعوت شدم امیدوارم با تلاش فراوان بتوانم جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.