کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه علی دایی در لیست ابتدایی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نیست، گفت: اگر با چهار گزینه موردنظرمان به توافق نرسیم سراغ علی دایی خواهیم رفت.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان مطلب فوق گفت: ما با چهار گزینه مذاکره داشته‌ایم. قرار است نتیجه این مذاکرات را به همراه برنامه مربیان در هیات مدیره ارائه کنم تا هر گزینه‌ای که به سیاست‌های ما نزدیکتر بود را انتخاب کنیم.

وی درباره برنامه سایپا برای فصل آینده، تاکید کرد: برنامه اصلی ما کسب سهمیه آسیایی است و این موضوع را در برنامه مربیان دیده‌ایم.

مدیرعامل سایپا درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی از سایپا گفت: هیچ بازیکنی از سایپا تا تعیین سرمربی جایی نخواهد رفت. اول تکلیف سرمربی مشخص می‌شود و سپس با بازیکنان مذاکره می‌کنیم.

درویش در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره باشگاه با علی دایی هم گفت: دایی از دوستان خوب من است ولی هیچ صحبتی با وی نداشته‌ایم. قبل از آنکه من مدیرعامل باشگاه شوم، هیات مدیره چهار گزینه را برای هدایت تیم تعیین کرده بود که من هم با آن گزینه‌ها صحبت کردم.

مدیرعامل سایپا در پایان گفت: هر تیمی دوست دارد دایی را داشته باشد. ما هم اگر با چهار گزینه خود به توافق نرسیم سراغ دایی می‌رویم و از وی می‌خواهیم که در خدمتش باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.