سرمربی جدید خونه به خونه بابل گفت: فلسفه کاری من با مدیران پیکان برای کار در لیگ برتر تفاوت داشت و به همین دلیل صلاح نبود کار را ادامه دهیم.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی‌اش از پیکان و پیوستن به خونه به خونه بابل گفت: بعد از اینکه صحبت‌های انجام دادیم متوجه شدم فلسفه کاری من و مدیران باشگاه پیکان برای کار در لیگ برتر با هم فرق می‌کرد. من اعتقاداتی برای خودم داشتم و آن حرکت رو به جلو در لیگ برتر بود که این مسئله با تفکر مدیران پیکان تفاوت داشت. به همین دلیل بعد از صحبت‌هایی که کردیم به این توافق رسیدم که از تیم جدا شویم. به هر حال مهم این است که فلسفه کاری مربی و باشگاه با هم بر روی یک خط باشد. به همین دلیل صلاح نبود که با هم کار را ادامه دهیم.

وی درباره مطلب یکی از روزنامه‌های امروز که مدعی شده بود مرزبان به خاطر پول از پیکان جدا شده و به خونه به خونه رفته، دامه داد:‌ این یک دروغ بزرگ است که من به خاطر پول از پیکان جدا شدم. به هر حال این طبیعی است که وقتی یک مربی از تیمی جدا می‌شود این حرف و حدیث‌ها وجود دارد. من حاضرم بعد از موافقت مدیران باشگاه خونه به خونه قراردادم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم تا آنها ببینند مسائلی که گفته می‌شود صحت ندارد.

سرمربی خونه به خونه درباره اینکه آیا می‌تواند فوتبال مازندران را بعد از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران مطرح کند، افزود: تنها انگیزه بزرگ من برای کار همین است. می‌خواهم با کمک سایر اعضای باشگاه بعد از چند سال استان مازندران را به لیگ برتر بیاوریم. این استان فوتبالیست‌های زیادی در ایران دارد و می‌خواهیم با انگیزه بزرگ به گونه‌ای کار کنیم که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. می‌خواهیم این موفقیت را به استان مازندران بیاوریم.

مرزبان درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای استفاده از نیروهای بومی در استان مازندران خواهد داشت، تصریح کرد: صحبتی که انجام داده‌ایم این است که با حمایت باشگاه بتوانیم یک آکادمی خوب، سازماندهی کنیم تا از جوانان مازندرانی استفاده کنیم. این کار را در باشگاه پیکان هم کردیم و حس خوبی به تیم‌های پایه دادیم و نشان دادیم که به کارشان ارزش می‌گذاریم. این کار را ادامه خواهیم داد تا فوتبال را به خانه‌های مردم ببریم.

وی درباره استفاده از مهرداد میناوند و علی کریمی در خونه به خونه و حضور آنها در کادر فنی گفت: من رابطه خوبی با این دو نفر دارم. علی و مهرداد تجربه‌های اروپایی زیادی دارند و علی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال جهان بازی کرده است. این ۲ نفر تجربه‌های بین‌المللی خوبی دارند و حس خوبی به تیم خواهند داد. مهرداد روی نیمکت خواهد نشست و علی کریمی هم هر زمان بخواهد می‌تواند روی نیمکت خونه به خونه بنشیند. جای کریمی بر روی نیمکت خونه به خونه خالی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.